با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد رخ داد؛
به گزارش میمتالز، جواد خدایی ظهر امروز اظهارداشت: توسعه فعالیت در ساخت خط ریلی مشهد-زاهدان-چابهار و خط ریلی مشهد-گرگان نیازمند توجه ویژه دولت در امر بودجه سالانه دولتی و توجه به دیگر راههای تأمین منابع مالی برای آن است.
وی افزود: پروژه ریلی مشهد-چابهار با عنوان طرح ساخت راهآهن زاهدان-زابل-بیرجند و اتصال آن به راهآهن بافق ـ مشهد در قانون بودجه به طول ۷۶۰ کیلومتر در دستورکار دولت قرار گرفته است.
خدایی تصریح کرد:در قانون بودجه کشور سال پایان این پروژه ریلی ۱۴۰۵ است و به یقین با روند فعلی تأمین اعتبار، هدف تعیین شده برای پایان پروژه تحققناپذیر است.