تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولادسنگان:

فولاد سنگان فرزند تحریم است/ تلاشگران فولادسنگان حماسه ملی و صنعتی رقم زدند

می متالز - مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولادسنگان گفت: تلاشگران فولاد سنگان حماسه ملی و صنعتی رقم زدند و در این شرایط تحریم، فولاد سنگان با همت بسیاری زاده شده است.
فولاد سنگان فرزند تحریم است/ تلاشگران فولادسنگان حماسه ملی و صنعتی رقم زدند

به گزارش می متالز، علی امرایی مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در مراسم افتتاحیه واحد کنسانتره فولادسنگان اضافه کرد: تلاشگران فولاد سنگان حماسه ملی و صنعتی را رقم زدند و ما در فولاد سنگان تحت مدیریت شرکت فولاد مبارکه و به فرموده مقام معظم رهبری برای جایگزینی معدن به نفت قدم برداشتیم.

وی ادامه داد: این کارخانه با همت و سرمایه گذاری شرکت فولادمبارکه و به منظور تامین مواد اولیه بزرگ ترین فولادساز خاورمیانه راه اندازی شد.
مدیرعامل ادامه داد: سرمایه این طرح ۳۸۰۰میلیارد تومان بوده و اشتغالزایی ۳۵۰۰ نفری مستقیم و غیرمستقیم را شامل می شود.
وی تاکید کرد: هم اکنون رتبه ۳ تولید کنسانتره کشور را داریم و باعث افزایش تولید ۱۰ درصدی کنسانتره کشور شده ایم.

امرایی به ویژگیهای این طرح اشاره کرد و افزود: ویژگی های بارز این طرح برای اولین بار در کشور، راه اندازی آبگیری باطله است که تا ۵۰ درصد آب مصرفی به چرخه برمی گردد.

وی تصریح کرد: فولادسنگان فرزند تحریم است، در تحریم ساخته و در اوج آن به بهره برداری رسیده و به دست متخصصان داخلی این کار انجام شده است.

این مدیر فولادی اضافه کرد: فاز دوم این کارخانه نیز آماده راه اندازی است و ما به عنوان معین اقتصادی استان انتخاب شدیم و ۴ مدرسه را در کمتر از ۱۰۰ روز ساختیم.

عناوین برگزیده