تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۱۰۸۷۸
سرویس خبر : انرژی

بازرگانی بهران استخدام می‌کند

می متالز - شرکت بازرگانی بهران به‌عنوان بازوی پخش و توزیع محصولات بهران، به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در جایگاه‌های سوخت تهران از افراد متخصص، متعهد و با انگیزه از طریق مصاحبه عمومی، تخصصی و سنجش سلامت به‌صورت قرارداد کار مدت‌معین دعوت به‌همکاری کرده است.
بازرگانی بهران استخدام می‌کند

به گزارش می متالز، شرکت بازرگانی بهران به‌عنوان بازوی پخش و توزیع محصولات بهران، به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در جایگاه‌های سوخت تهران از افراد متخصص، متعهد و با انگیزه از طریق مصاحبه عمومی، تخصصی و سنجش سلامت به‌صورت قرارداد کار مدت‌معین دعوت به‌همکاری کرده است. افراد علاقه‌مند به‌شرکت در این طرح باید دارای کارت پایان خدمت نظام‌وظیفه عمومی یا معافیت (نوع معافیت از خدمت مغایر با توانایی‌های شغلی مورد نیاز نباشد) باشند.

همچنین فرد نباید تعهد خدمت در دستگاه‌‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی و غیردولتی داشته باشد و با گروه‌های غیرقانونی همکاری یا عضویت نداشته باشد. درنهایت پس از احراز شرط فقدان سوء‌پیشینه کیفری و برخورداری از سلامت جسمی و روحی و عدم‌اعتیاد به‌دخانیات و موادمخدر، فرد متقاضی می‌تواند تا پایان خردادماه با مراجعه به‌سایت شرکت بازرگانی بهران نسبت به‌تکمیل فرم درخواست همکاری اقدام کند.

عناوین برگزیده