تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۱۰۹۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صادرات بیش از 235 میلیون دلاری از سیستان و بلوچستان در 2 ماهه اول سال 99

می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در 2 ماهه امسال ارزش دلاری اقلام صادراتی از گمرکات و بازارچه های مرزی استان سیستان و بلوچستان با احتساب منطقه آزاد چابهار به رقم 235 میلیون و 612 هزار و 674 رسیده است.
صادرات بیش از 235 میلیون دلاری از سیستان و بلوچستان در 2 ماهه اول سال 99

به گزارش می متالز، سلطانزاده بیان کرد: طی 2 ماهه امسال کل صادرات استان از گمرگات و بازارچه های مرزی به وزن 236 هزار و 724 تن و ارزش 235 میلیون و 612 هزار و 674 دلار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت بدون احتساب منطقه آزاد چابهار کالاهایی به ارزش 234 میلیون و 134 هزار و 619 دلار از استان صادر شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، افزود: کالاهای صادراتی استان در دوماهه ی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد رشد را در ارزش نشان می‌دهد.

سلطانزاده در پایان اقلام عمده صادراتی در طی این بازه ی زمانی را مصالح ساختمانی (سیمان)،میوه ، نخود خام، گاز، گوگرد، خرما و صیفی جات، پودرلباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی، کیسه پلاستیکی عنوان نمود که به کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکیه، کویت، امارات و سایر کشورها صادر شده است.

عناوین برگزیده