به گزارش می متالز، سپیده وصالی، مدیر محصول وبسایت «اتو به تو» با اعلام این مطلب به «دنیایاقتصاد» گفت: به همین دلیل وب سایت «اتوبهتو» را به عنوان یک بازارگاه و مرجع تخصصی از شهریور سال ۹۸ راهاندازی کردیم. در بخش خرید و فروش ۸ نوع اطلاعات اصلی کامیونها که شامل اطلاعات فنی و تخصصی بوده به صورت فیلدهای اجباری قرار داده شده است. همچنین در قسمت خرید و فروش، آگهیهای فروشی که دارای شرایط مناسب بوده و زیر قسمت متوسط بازار قرار دارند تحت عنوان «پیشنهاد داغ» توسط هوش مصنوعی به مشتریان معرفی میشود.
وی افزود: بخش دیگری که تعبیه شده و به تعدیل قیمتها کمک میکند، بخش «حراج بازار» است. به این مفهوم که اگر آگهیکنندگان فروش کامیون تمایل به دریافت قیمت پیشنهادی خریداران داشته باشند با فعال کردن این گزینه میتوانند از قیمت مورد نظر خریداران مطلع شوند. وصالی با اعلام دو سرویس جدید غیر از خرید و فروش در این وبسایت تاکید کرد: یکی از این سرویسها قابلیت «اجاره کامیون» است؛ به علت اینکه ناوگان شرکتهای حملونقل در بعضی از فصول بار زیادی برای جابهجایی ندارند و ناوگان آنها دچار خواب شود، این سرویس به آنها کمک میکند تا با استفاده از آن کامیونهای خود را برای اجاره بگذارند. سرویس بعدی «استخدام راننده» است و رانندگانی که متقاضی استخدام در ناوگان شرکتهای حملونقل کشور هستند میتوانند در این بخش خود را معرفی کنند. وی درباره برنامههای پیشروی این وب سایت گفت: در آینده قرار است این وبسایت در زمینه توزیع بار بین رانندگان و توزیع بار مجازی نیز فعالیت داشته باشد. برنامه ما این است که تمامی نیازهای خریداران و فروشندگان خودرو را در یک مکان پوشش دهیم. برای ایجاد بازار مجازی فروش قطعات یدکی نیز در حال برنامهریزی هستیم. تمامی خدمات ارائه شده در این وبسایت رایگان بوده و هنگامی که سامانه اعلام بار و فروش مجازی قطعات یدکی به وب سایت اضافه شود، وارد درآمدزایی خواهیم شد. در این وبسایت علاوه بر کامیون، جرثقیل، ماشینآلات راهسازی و معدنی را نیز داریم و در مرحله بعدی اتوبوس، مینیبوس و وانت نیز جزو موارد سایت خواهد شد.
مدیر محصول وب سایت «اتوبهتو» درباره تعداد کاربران این سایت گفت: در حال حاضر حدود ۳ هزار آگهی فعال و حدود ۱۱هزار کاربر در این وبسایت مشغول فعالیت هستند. همچنین این وب سایت، دو نسخه اپلیکشین اندروید و iOS هم دارد.