تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۱۱۵۰۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

دستگیری باند سرقت شمش‌های آلومینیوم در اراک

می متالز - باند ۷ نفره سارقان شمش‌های آلومینیوم یک شرکت صنعتی در اراک دستگیر شدند.
دستگیری باند سرقت شمش‌های آلومینیوم در اراک

به گزارش می متالز، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری باند ۷ نفره سارقان شمش‌های آلومینیوم یک شرکت صنعتی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال طی ۲۴ فقره سرقت در اراک خبر داد.

سردار مفخمی گفت: با اعلام گزارش‌هایی در خصوص سرقت شمش‌های آلومینیوم در یک شرکت صنعتی در اطراف اراک، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان اراک قرار گرفت.

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از برنامه ریزی افرادی در داخل شرکت در این سرقت‌ها به دست آمد و مشخص شد که تعداد ۶ نفر از کارگران این شرکت صنعتی در سرقت شمش‌های آلومینیوم شرکت نقش دارند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با تکمیل و تجمیع اطلاعات و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی، سارقان شناسایی و با دستور مرجع قضائی دستگیر و در مراحل بازجویی‌های تخصصی به ۲۴ فقره سرقت از شمش‌های آلومینیوم شرکت صنعتی مذکور به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

او ادامه داد: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، همدست سارقان هم که در امر خرید اموال سرقتی با آن‌ها همکاری داشت، شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شد.

سردار مفخمی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه قاطع، مستمر و فراگیر با سارقان به منظور ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی شهروندان تاکیدکرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!