تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۱۱۷۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آغاز تولید آند آلیاژی آلومینیوم برای حفاظت کاتدی در روسال

می متالز - شرکت روسال، غول آلومینیومی روسیه، خبر از آغاز تولید آند برای حفاظت کاتدی داد که جهت جلوگیری از خوردگی در خطوط لوله، کشتی‌سازی و چندین کاربرد دیگر در صنایع سنگین طراحی شده است.
آغاز تولید آند آلیاژی آلومینیوم برای حفاظت کاتدی در روسال

به گزارش می متالز، در روز 26 مِی، شرکت روسال، تولیدکننده بزرگ آلومینیوم در روسیه، خبر از آغاز تولید آند آلومینیومی برای حفاظت کاتدی داد که کاربردهایی مانند جلوگیری از خوردگی خطوط لوله، کشتی‌سازی و سایر کاربردها در صنایع سنگین دارد.

این اقدام تلاشی در راستای افزایش محصولات ارزش افزوده روسال است. این آندها که قرار است در واحد ذوب آلومینیوم ولگوگراد تولید شود، از آلیاژ آلومینیومی روی-منگنز تولید می‌شود که به گفته روسال، نسبت به آلیاژهای رقیب، محافظت بهتری در مقابل خوردگی فراهم می‌کند. این شرکت در ابتدا با سرمایه‌گذاری 20 میلیون روبل، ماهانه 50 تن از این آند تولید خواهد کرد، اما روسال اشاره کرده است که این ظرفیت می‌تواند در آینده مطابق با تقاضا، افزایش داده شود.

به گفته مدیر عامل روسال، تولید آندهای بهبود یافته، مزایایی برای شرکت و همچنین مشتریان فراهم می‌کند. ایجاد تنوع در محصولات با ارزش افزوده بالا علاوه بر اینکه بخشی از استراتژی روسال برای افزایش سهم این قبیل از محصولات در سبد فروش شرکت است، همچنین یکی از عناصر کلیدی مشارکت روسال در تامین تجهیزات محیط‌های سخت مانند کشتی‌سازی و نفت و گاز و ورود آن به این صنایع است.

شرکت روسال نمونه‌هایی از محصولات خود را قبل از تولید انبوه، برای آزمایش به مشتریان علاقه‌مند ارسال کرده است و اشاره کرد که این نمونه‌های ارسالی، با استانداردهای فعلی تست مطابقت دارند. این آندها همچنان برای سایر گواهی‌های کیفی اختیاری، تحت آزمایش قرار می‌گیرند.

عناوین برگزیده