تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۱۲۷۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

موافقت کلی، با احداث مجتمع سرب و روی کوهبنان

می متالز - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به دیدار "حسین مدرس‌خیابانی" سرپرست وزارت صمت رفت تا مشکلات شهرهای صنعتی و معدنی زرند و کوهبنان را با ایشان در میان بگذارد.
موافقت کلی، با احداث مجتمع سرب و روی کوهبنان

به گزارش می متالز، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به دیدار “حسین مدرس‌خیابانی” سرپرست وزارت صمت رفت تا مشکلات شهرهای صنعتی و معدنی زرند و کوهبنان را با ایشان در میان بگذارد.

“عفت شریعتی” در این جلسه وضعیت بکارگیری نیروهای بومی، مشکلات کارخانجات فولاد و معادن سنگ آهن جلال آباد را با مدرس‌خیابانی در میان و مورد بررسی قرار داد.

در ادامه دکتر مدرسی خیابانی با اشاره به موقعیت خاص شهرستان‌های زرند و کوهبنان که در حال تبدیل شدن به قطب جدید صنعتی استان کرمان می‌باشد، قول مساعدت در رفع مشکلات کارخانجات و معادن این دو شهرستان را داد.

همچنین در این جلسه سرپرست وزارت صمت از موافقت کلی این وزارتخانه جهت احداث مجتمع فرآوری و تولید شمش سرب و روی کوهبنان خبر داد.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران زیسکو، میدکو و سرمایه‌گذار مجتمع فرآوری تولید شمش و سرب کوهبنان به همراه تعدادی از مدیران شهرستانی و استانی بانوی انقلابی زرند و کوهبنان را همراهی نموده‌اند.

به نظر می‌رسد خانم شریعتی سعی دارد با تعامل خوب خود در مجمع نمایندگان استان و نگاه ویژه به زندگی صنعتی، معدنی و کشاورزی شهرستان‌های زرند و کوهبنان ضمن استمرار مسیر توسعه امتیازات ارزشمندی را برای این دو شهرستان زرند و کوهبنان به ارمغان بیاورد.

عناوین برگزیده