تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۱۱۲۹۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طغیانی نشست کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد:

بررسی مسائل ارزی کشور با حضور مسوولان ارشد وزارتخانه‌های اقتصادی

می متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی مسائل ارزی کشور با حضور مسوولان ارشد وزارتخانه‌های اقتصادی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
بررسی مسائل ارزی کشور با حضور مسوولان ارشد وزارتخانه‌های اقتصادی

به گزارش می متالز، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست امروز(2 تیر ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور معاون پارلمانی و مسوول امور ارزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون امور دام و طیور و مدیر صنایع تبدیلی و توسعه کسب و کار وزارت جهاد کشاورزی، معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و رئیس سازمان توسعه تجارت در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون اقتصادی گزارشی از نحوه تامین و مصرف ارز وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف بررسی شد، افزود: برنامه‌های وزارت صمت با موضوع مدیریت و نحوه مصرف ارز مورد بررسی قرار گرفت.

طغیانی اظهار کرد: صادرات و واردات محصولات کشاورزی، تامین نیازمندی‌های این بخش، استفاده از ظرفیت حوزه کشاورزی برای ارزآوری، توسعه صادرات غیرنفتی و... از جمله موارد بررسی شده در جلسه امروز کمیسون اقتصادی بود.

وی با بیان اینکه معاون اقتصادی وزارت امور خارجه گزارشی از ظرفیت های وزارتخانه متبوعش در حوزه ارزآوری ارائه کرد، ادامه داد: مقرر شد، جلسه آینده کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی و با دستورکار بررسی مشکلات حوزه ارزی کشور برگزار شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات تبیین اهداف و راهکارهای لازم برای مدیریت بهتر بازار ارز کشور است، در صورتی که این مسیر ادامه یابد، می توان بسیاری از مشکلات موجود در حوزه ارزی را برطرف کرد.

عناوین برگزیده