تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۰
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۱۱۳۴۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان تخصصی گل گهر سیرجان تا پایان سال جاری

می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از افتتاح بیمارستان تخصصی فاطمه الزهرا(س) گل گهر سیرجان تا پایان سال جاری خبر داد.
راه‌اندازی بیمارستان تخصصی گل گهر سیرجان تا پایان سال جاری

به گزارش می متالز، "جمشید ملارحمان" درباره آخرین وضعیت عملیات ساخت بیمارستان تخصصی گل گهر در شهر سیرجان گفت: پروژه ساخت بیمارستان تخصصی فاطمه الزهرا گل گهر سیرجان توسط شرکت معدنی صنعتی گل گهر براساس نیازسنجی و در راستای اجرای مسئولیت های اجرایی این شرکت بوده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی این بیمارستان با هدف احساس مسئولیت این شرکت در قبال بهبود سلامت شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات شهرستان و با مشورت متخصصان درمانی بوده است افزود: عملیات ساخت این بیمارستان در آذرماه سال ۹۵ و در زمینی با مساحت ۱۵ هزار مترمربع در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان کلید زده شد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اشاره به خرید ۲۵ هزار مترمربع زمین دیگر برای این پروژه در بهمن ماه سال گذشته اظهار کرد: مساحت پروژه به حدود ۱۸ هزار مترمربع در ساختمان اصلی و ۲۰۰۰ مترمربع در ساختمان های جانبی و فرعی افزایش پیدا کرده است.

ملارحمان با بیان اینکه ساختمان این بیمارستان در ۶ طبقه و شامل بخش های ویژه، درمانی و کلینیکی، تشخیصی و پاراکلینیکی، مدیریت و اداری در حال احداث است افزود: بیمارستان فاطمه الزهرای گل گهر سیرجان طبق معماری و تکنولوژی روز دنیا در حال ساخت است که یکی از ویژگی های قابل تامل این پروژه وجود اتاق های عمل مدولار، نمای خشک، ۱۲۸ تخت بستری به همراه ۹۰ تخت پشتیبانی و ریکاوری است.

مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر با اشاره به ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۱۰۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در این پروژه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ساخت این پروژه ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که انتظار داریم عملیات اجرایی ساخت و تکمیل این بیمارستان تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات با توجه به تغییرات شدید قیمتی و مشکلات تحریمی صورت گرفته است اظهار کرد: به دنبال ایجاد یک شهرک سلامت در شان مردم سیرجان و استان کرمان هستیم که در این شهرک راه اندازی درمانگاه های تخصصی، استراحتگاه پزشکان پروازی، راه اندازی بخش‌های ناباروی، هتل همراه بیمار، پارکینک طبقاتی، رستوران و سالن کنفرانس دیده شده است.

عناوین برگزیده