به گزارش می متالز، مدیرعامل بیمه البرز در سومین جلسه هماندیشی با موضوع بررسی عملکرد سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ شعب بیمه البرز در استانهای خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و استان مرکزی، ضمن بیان این مطلب گفت: جایگاه کنونی بیمهالبرز در بازار بیمه با توجه به ظرفیت بالای شرکت، به لحاظ توانگری مالی و مزیتهای رقابتی دیگر، متناسب با ظرفیت و توان آن نیست و بیمهالبرز میتواند با اتکا بر توان خود و تلاش و همدلی بیشتر مدیران و کارکنانش جایگاه مناسبتری در بازار بیمه کسب کند.
محسن پورکیانی افزود: باید تمامی مدیریتها و شعب نسبت به عملکرد یکدیگر حساسیت داشته و نسبت به ایفای نقش مطلوب هر واحد و ارائه خدمات به موقع مطالبهگری کنند. وی تصریح کرد: کارهای زیرساختی خوبی از جمله امکان فروش اینترنتی بیمهنامه در رشتههای مختلف و بهرهگیری از سامانه اتوماسیون جدید شرکت با امکانات مناسبتر و ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیران و روسای شعب به منظور رصد آنلاین آمار عملکرد شرکت به تفکیک رشته و شعبه در سال جدید انجام شده است و برنامههایی از جمله ایجاد سامانه برای پرداخت خسارت آنلاین نیز در دست اقدام است. پورکیانی تاکید کرد: باید به گونهای عمل کنیم که منافع تمامی ذینفعان شرکت اعم از بیمهگذاران، سهامداران، کارکنان و نمایندگان حفظ و رعایت شود.