تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۲
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۱۱۴۹۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توسعه زیرساخت های اردبیل برای توسعه گردشگری ضروری است

می متالز - استاندار اردبیل گفت: ما وظیفه تأمین زیرساخت‌ها نظیر راه دسترسی مناسب، توسعه فرودگاه، تکمیل راه‌آهن و سایر خدمات زیربنایی را داریم تا گردشگران با رغبت و علاقه بیشتر نسبت به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اقدام کنند.
توسعه زیرساخت های اردبیل برای توسعه گردشگری ضروری است

به گزارش می متالز، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل با اشاره به جایگاه ممتاز اردبیل در بحث گردشگری اظهار کرد: در این زمینه ما وظیفه تأمین زیرساخت‌ها نظیر راه دسترسی مناسب، توسعه فرودگاه، تکمیل راه‌آهن و سایر خدمات زیربنایی را داریم تا گردشگران با رغبت و علاقه بیشتر نسبت به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اقدام کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به احداث کمربند طلایی سبلان اظهار کرد: در قالب این مسیر گردشگری جاذبه‌های گردشگری سرعین به مشکین‌شهر و شمال استان اردبیل متصل می‌شود.

در همین خصوص نادر فلاحی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز اظهار کرد: با تکمیل این مسیر شاهد افزایش ماندگاری مسافران در استان و بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های گردشگری منطقه خواهیم بود.

وی ایجاد زیرساخت‌ها را پیش‌زمینه رونق صنعت گردشگری دانست و افزود: ایجاد زیرساخت در این منطقه زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران توانمند و گردشگران در منطقه را فراهم خواهد آورد.

فلاحی اظهار کرد:‌ استان اردبیل قابلیت‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری دارد و برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه نیز اقدامات شاخصی انجام‌شده است که نیازمند تبلیغ و معرفی هر چه بیشتر این اقدامات و زیرساخت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.

عناوین برگزیده