تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۶
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۱۴۹۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نقش صنعت در تحقق اهداف توسعه‌ای کشور کلیدی و انکار ناپذیر است

می متالز - استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن، نقش این بخش را در پیشبرد و تحقق اهداف توسعه‌ای کشور کلیدی و انکار ناپذیر دانست.
نقش صنعت در تحقق اهداف توسعه‌ای کشور کلیدی و انکار ناپذیر است

به گزارش می متالز، پیام هدایت الله جمالی پور که روز چهارشنبه به مناسبت روز ملی صنعت و معدن صادر شده، به شرح زیر است: 

 دهم تیر ماه در تقویم جمهوری اسلامی روز ملی صنعت و معدن نام گرفته است، این روز فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای صنعتی، معدنی و تجلیل از زحمات و خدمات مجاهدان عرصه تولید کشور است.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک نقش کلیدی حوزه صنعت و معدن در شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق اهداف برنامه های توسعه ای کشور به ویژه سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام غیر قابل انکار است،
بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی در دوران تحریم ظالمانه دشمنان نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از اقتدار ملت ایران و دانش، تخصص، تعهد، توانمندی و مسوولیت پذیری فرزندان برومند این سرزمین کهن و پرافتخار است.

در پایان پیام استاندار قزوین آمده است: اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه تولید کشور به ویژه صنعتگران و تولید کنندگان قزوین امید دارم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری گردیده است،صنعت گران و تولیدکنندگان عزیز استان قزوین افتخارات بزرگی را در عرصه تولید به ویژه ساخت داخل برای ایران عزیز به یادگار بگذارند.

دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن نام دارد.

عناوین برگزیده