در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی:
جایزه مسوولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
می متالز - با توجه به گستردگی فعالیت های ذوب آهن اصفهان در حوزه "مسوولیت های اجتماعی" بویژه اقدامات مهم و اثر بخش در خصوص مبارزه با بیماری همه گیر کرونا، جایزه ویژه "مسوولیت های اجتماعی"به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت.
به گزارش می متالز، اعطای جایزه مذکور براساس بررسی دقیق اقدامات این شرکت در حوزه مسوولیت های اجتماعی در طی یک سال گذشته و به پاس مقابله با بیماری همه گیر کرونا و ارزیابی هیات داوران "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی" صورت گرفت.
در آیین برگزاری همایش اهدای جوایز که در مرکزهمایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد، پروفسور دکتر سعید رضاعاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از اساتید و پیشکسوتان علوم ارتباطات حضور داشتند.
اهم اقدامات ذوب آهن اصفهان در مقابله با ویروس کرونا
- تشکیل ستاد ویژه مقابله با ویروس کرونا قبل از شیوع آن در کشور (اوایل بهمن ماه سال1398)
- تجهیز بیمارستان درجه یک شهید مطهری ذوب آهن برای پذیرش و درمان بیماران کرونایی (خانواده ذوب آهن، مردم شهرستان لنجان و استان اصفهان ) با صرف هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال تا پایان سال 98 و تداوم خدمات در سال 1399 تا اعلام وضعیت سفید.
- ضدعفونی نمودن سرویس های ایاب و ذهاب به منظور جلوگیری از انتقال ویروس از کار خانه به خانواده ها و بالعکس
- پرداخت حقوق 5 هزار نفر از کارکنان جنرال شیفت (روزکار دائم) بدون حضور در محل کار به منظور قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع آن
- مشارکت در ضدعفونی کردن معابر شهری در شهرستان لنجان
- انتشار و توزیع رایگان کتاب «جلوتر از ویروس کرونا حرکت کنید» به تعداد 2 هزار جلد
- انتشار 46 عنوان پوستر، موشن پوستر و اینفوگرافی با موضوع پیام های بهداشتی و هشداری در خصوص کرونا
- ایجاد کانال اختصاصی در حوزه سلامت در پیام رسان های تلگرام، واتساپ و ایتا
- انتشار ویژه نامه اختصاصی مقابله با کرونا به تعداد 5 هزار جلد
- اختصاص دادن بخش های مختلف هفته نامه آتشکار به مطالب آموزشی و خبری پیرامون کرونا
- طراحی، چاپ و توزیع پوستر مربوط به بیماری کرونا در شهرستانهای اطراف شرکت به تعداد 10 هزار نسخه و بروشور 7 هزار برگ
- طراحی، چاپ و نصب 270 متر مربع بنر دراستند، لمپوست و بیلبوردهای محیطی سطح شرکت جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی روش های مقابله با ویروس کرونا
- حمایت از رسانه های استان و رسانه های سراسری به ویژه در شرایط اقتصادی نامساعد دوران کرونا
- تولید و انتشار 27 کلیپ و فتوکلیپ از همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط تولید و مقابله با کرونا
- برگزاری مسابقه فرهنگی، هنری با موضوع مقابله با کرونا ، نوروز در خانه بمانیم و پدر من قهرمان است و ....
- پوشش خبری فعالیت های ذوب آهن اصفهان در مقابله با کرونا و انتشار در رسانه های کشور، استان و شهرستان لنجان
- جریان سازی همیاری مردمی با فعال نمودن گروه جهادی فولادمردان ذوب آهن در شهرستان لنجان
- تأمین اقلام بهداشتی شامل 30 هزار عدد ژل ضدعفونی، 3500 لیتر محلول وایتکس، 250 هزار عدد ماسک، 1500 لیتر الکل و 100 هزار جفت دستکش برای کارکنان شرکت و خانواده های ایشان
- تجهیز و راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه 1000 عدد
- مشارکت در تامین اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و 350 هزار عدد ماسک برای مردم شهرستانهای اطراف کارخانه
- انجام نظرسنجی از کارکنان در مورد ارزیابی اثربخشی اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع کووید 19 و پیگیری اجرای اقدامات اصلاحی مربوطه
- تدوین و ضبط گزارشهایی در مورد بیماری کرونا
- ساخت تیزر جهت پیشگیری از بیماری کرونا و پخش در شبکه های اجتماعی
- تهیه فیلم و گزارش به صورت مستمر از روند بهبود بیماران کرونایی در بیمارست