تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۵:۱۵
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۱۵۵۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ارائه آخرین دستاوردهای سایپا در نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در زاهدان

می متالز - مدیر روابط عمومی شرکت سایپا گفت: این شرکت به منظور ارائه آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود حضوری فعال در نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در زاهدان دارد.
ارائه آخرین دستاوردهای سایپا در نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در زاهدان

به گزارش می متالز، محمدرضا حقیقی یکشنبه شب 29 بهمن 1396 اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه با شرکت های سایپا، پارس خودرو، چانگان، سایپا یدک، زامیاد و 12 نماینده فعال سیستان و بلوچستان حضوری فعال دارد.
وی افزود: در این نمایشگاه غرفه سایپا با فضایی افزون بر هزار متر مربع محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده است.
وی تصریح کرد: محصولاتی چون کوییک، سراتو آپشنال، خانواده برلیانس (H220آپشنال- H330- H230 و کراس)، ساندرواتومات آپشنال، ساینا اتومات، آریو تاکسی، خانواده چانگان(CS35 آپشنال- CS55- CS75 – CS95) و خانواده زامیاد(ریچ، پادرا، ون مسافری آراد و کشنده استرالیس) در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شرکت سایپا گفت: این شرکت به منظور پیشبرد اهداف تدوین شده و نیز تاکید مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا به طور همزمان در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شرکت مستمر داشته و با جدیت مباحث مختلف را دنبال می کند.
حقیقی اظهار داشت: مشتری مداری یک اصل جدی برای گروه سایپا تعریف شده و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با حضور در نمایشگاه های استانی رضایت مشتریان و مردم عزیز را جلب کنیم.
وی افزود: ورود به بازارهای بین المللی با هدف توسعه صادرات و ارز آوری برای کشور از مهمترین برنامه های شرکت سایپا است.
 نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته 27 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان گشایش یافت.
به گفته رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه 40 شرکت خودروسازی و صنایع وابسته محصولات خود را در قالب افزون بر 40 غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
نادر میرشکار ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی داخلی و صنایع وابسته را از مهترین دلایل برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
وی افزود: این نمایشگاه به همت شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) برپا شده است.

عناوین برگزیده