به گزارش می متالز به نقل از prnewswire، روسیه بر خلاف اغلب تولید کننده های فولاد که در دوران کرونا اقدام به متوقف کردن تولید خود کرده اند، این اقدام را انجام نداده و بجای آن با کاهش ظرفیت تولید سعی در زنده نگه داشتن خود دارد.
از سوی دیگر روسیه که در این ایام با کاهش تقاضا داخلی برای فولاد مواجه است روی به افزایش صادرات این محصول آورده و در این راه دو بازار را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده است.
یکی از این اهداف بازار شرق آسیاست که فعالیت خود را از سر گرفته و دیگری بازار اروپاست.
تولید فولاد در اروپا در شرایط کرونایی تقریبا متوقف شده از همین رو روسیه در صدد است تا با افزایش صادرات این بازار را در دست بگیرد.