
به گزارش می متالز، ابک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به همراهی معاونین این ادراه کل امروز از پروژه احداث باند دوم محور کاشمر - سه راهی شادمهر به طول ۲۰ کیلومتر بازدید کرد.
بنا براین گزارش در حاشیه این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین نیک بین نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی، ساقی فرماندار، سلیمانی شهردار، شاکری فرمانده پلیس راه به بررسی وضعیت این پروژه پرداخت.