تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۶
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۱۱۸۰۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در دوران اپیدمی بیماری در آران و بیدگل

می متالز - نخستین کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در دوران اپیدمی بیماری با همکاری واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع فولاد کویر در مرکز بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
برگزاری کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در دوران اپیدمی بیماری در آران و بیدگل

به گزارش می متالز، نخستین کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در دوران اپیدمی بیماری با همکاری واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع فولاد کویر در مرکز بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

در این کارگاه که با هدف آشنایی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با نحوه تدوین استراتژی های دوران اپیدمی بیماری برگزار شد، موضوعاتی همچون دستورالعمل جامع کووید ۱۹، برنامه اتراتژی کووید ۱۹، برنامه عملیاتی مقابله با شرایط بحران اپیدمی بیماری، روش های محاسباتی تدوین استراتژی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

این دوره در راستای مسوولیت اجتماعی مجتمع فولاد کویر و با هدف اشاعه دانش تدوین استراتژی جهت پیش آگاهی و مقابله با گسترش ویروس کرونا برگزار شد.

مجتمع فولاد کویر با توجه به پیش بینی ها در خصوص شیوع بیماری های اپیدمیک در نیمه دوم سال جاری و در سال آتی و با توجه به اهمیت حفظ سلامت کارکنان و جامعه، در اقدامی پیش آگاهانه، استراتژی های این مجتمع در دوران اپیدمی بیماری ویژه سال های ۱۳۹۹ و  ۱۴۰۰ را تهیه و تدوین کرده است.

عناوین برگزیده