تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۱۸۱۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر و تجلیل مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن از رئیس و پرسنل بهزیستی بافق

می متالز - به مناسبت هفته بهزیستی فخری بافقی مدیر روابط‌ عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به همراه غلامرضا مدیر HSE شرکت با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دیدار و با اهدای شاخه گل از زحمات آنان تجلیل کردند.
تقدیر و تجلیل مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن از رئیس و پرسنل بهزیستی بافق

به گزارش می متالز، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به نمایندگی از مدیرعامل شرکت ضمن تبریک هفته بهزیستی از خدمات رسانی رئیس و کارکنان این اداره به اقشار نیازمند، بی سرپرست و معلول شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
 
 فخری بافقی با اشاره به نقش ارزنده اداره بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف، صبر و شکیبایی و جدیت در انجام وظایف را از مشخصه های اصلی کارکنان و خدمت رسانی این اداره دانست و افزود: سازمان بهزیستی منشا خیر و برکات فراوانی برای اقشار محروم جامعه بخصوص توانخواهان بوده است.
 
 وی کار بهزیستی را خداپسندانه و دارای اجر معنوی فراوان دانست و از خداوند متعال برای کارکنان آن آرزوی توفیق روز افزون و خدمت مضاعف در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و محرومیت زدایی کرد.
 
 سپس خوشگذران رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن خوش آمدگویی گزیده ای از فعالیتهای این اداره را بیان نمود.
 
 در این برنامه مدیر روابط عمومی و مدیر HSE شرکت با حضور در جمع پرسنل اداره بهزیستی و اهدای شاخه گل از زحمات آنان تقدیر کردند.

عناوین برگزیده