تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۱۸۵۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرروابط عمومی کارگزاری بانک صادرات:

راه اندازی "باشگاه مشتریان" تا یک ماه آینده

می متالز - به زودی طرح‌هایی تشویقی در قالب باشگاه مشتریان و در بستر وب خواهیم داشت که در بستر تلفن همراه نیز در دستور کار قرار داشته و تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.
راه اندازی "باشگاه مشتریان" تا یک ماه آینده

راه اندازی

به گزارش می متالز، سید محمد سعید رضوی، مدیرروابط عمومی کارگزاری بانک صادرات به حضور این کارگزاری در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اشاره و اظهار کرد:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، این نمایشگاه با حضور روسای شعب و روسای بانک صادرات استان فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مفاهیم آموزشی برای مشاورین مالی که در دوره‌های آموزش غیر حضوری شرکت داشتند، مجددا مرور و مباحث مربوط به بازار سرمایه آموزش داده شد.

چهارمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در تاریخ ۱۱ الی ۱۴ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس و با حضور کارگزاری بانک صادرات برگزار شد.


در ادامه رضوی در خصوص "باشگاه مشتریان" کارگزاری بانک صادرات گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط بخش روابط عمومی، در فاز نهایی راه اندازی باشگاه مشتریان به سر می‌بریم.


وی ادامه داد: با توجه به گستردگی شعب بانک صادرات که درگاهی قوی برای جذب مشتری محسوب می‌شود، خوشحالیم که با خانواده‌ای بزرگ از مشتریان بانک صادرات روبرو هستیم.


مدیر روابط عمومی کارگزاری بانک صادرات خاطر نشان کرد: به زودی طرح‌هایی تشویقی در قالب باشگاه مشتریان و در بستر وب اجرایی شده و در برنامه ریزی برای دسترسی در بستر تلفن همراه نیز در دستور کار قرار داشته و تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

عناوین برگزیده