تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۱۱۸۹۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیر کل دفتر اکتشاف وزارت صمت تغییر کرد

می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت طی حکمی مدیر کل دفتر اکتشاف وزارت صمت را منصوب کرد.
مدیر کل دفتر اکتشاف وزارت صمت تغییر کرد

به گزارش می متالز، تا پیش از تغییر در مدیریت کل دفتر اکتشاف وزارت صمت، اسدالله کشاورز به عنوان یکی از مدیران قدیمی در این پست فعالیت داشت. اما حسین مدرس خیابانی طی حکمی ابراهیمعلی مولابیگی را به عنوان مدیر کل دفتر اکتشاف این وزارتخانه منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای ابراهیمعلی مولابیگی

بنا به پیشنهاد معاونت محترم امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت و نظر به شایستگی و تجارب مفید جناب عالی به موجب این حکم به عنوان "مدیر کل دفتر اکتشاف منصوب می شوید تا با تدوین راهبردها، استانداردها و شاخص های اکتشاف تصمیمات اصولی و برنامه ریزی ملی در امور گسترش اکتشاف مواد معدنی ، نهادینه کردن روش های نوین اکتشاف در جهت ایجاد توازن بین برنامه های بخش معدن با سایر بخشهای اقتصادی کشور و حمایت از فعالیتهای اکتشافی برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری برای کشور و نظارت کامل بر حسن اجرای وظایف و مقررات در جهت تحقق شعار جهش تولید اقدام نمایید.

انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه های حاکمیتی و اجرایی و تشکلهای تخصصی غیردولتی در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.

توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر از خداوند متعال مسالت دارم.

حسین مدرس خیابانی

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت

عناوین برگزیده