تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۳
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۱۸۹۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تخلف 18 میلیارد ریالی شرکت فولاد در گلستان/ 27 دستگاه ماینر قاچاق کشف شد

می متالز - سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان از تخلف 18 میلیارد و 400 میلیون ریالی عرضه خارج از شبکه یک شرکت فولاد در این استان خبر داد.
تخلف 18 میلیارد ریالی شرکت فولاد در گلستان/ 27 دستگاه ماینر قاچاق کشف شد

به گزارش می متالز، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در خصوص پیگیری پرونده‌های تخلف در بخش قاچاق و عرضه خارج از شبکه اظهار کرد: پرونده تخلف یک شرکت فولاد به اتهام عرضه خارج از شبکه 550 تن ورق فولادی به ارزش تخلفاتی بیش از 18 میلیارد و 400 میلیون ریال تشکیل شد، این پرونده در شعبه سوم بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: پرونده تخلف شرکت فولادی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی گرگان ارسال شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان همچنین از کشف 27 دستگاه «ماینر» و محکومیت نگهدارنده متخلف این کالای قاچاق خبر داد و گفت: متهم به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

نجف‌زاده بیان کرد: بر اساس گزارش پلیس انتظامی علی‌آبادکتول در بازرسی صورت گرفته از شخصی تعداد 27 دستگاه ماینر خارجی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده مذکور برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی علی‌آبادکتول ارسال شده است، گفت: این شعبه پس از سیر مراحل قانونی و اخذ نظر کارشناسی در زمینه قیمت کالا همچنین اقرار صریح متهم و سایر قرائن موجود در پرونده، تخلف انتسابی نگهداری کالای قاچاق 27 دستگاه ماینر جرم انتسابی را محرز و مسلم دانسته است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: برابر بند «ب» ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمامی اقلام مکشوفه به نفع دولت ضبط شد و متخلف این پرونده به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

نجف‌زاده با تاکید بر اینکه گزارش‌های مردمی پیرامون هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی حتما پیگیری می‌شود از مردم استان خواست موارد را حتما از طریق سامانه 135 به تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

وی ابراز کرد: علاوه بر سامانه تعزرات حکومتی شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

عناوین برگزیده