تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۱۹۲۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

فرآوری فلز مس معادن دامغان منجر به تحول اقتصاد استان می‌شود

می متالز - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرآوری فلز مس در معادن دامغان منجر به تغییر و تحولی مثبت در موزه اقتصاد استان و منطقه می‌شود.
فرآوری فلز مس معادن دامغان منجر به تحول اقتصاد استان می‌شود

به گزارش می متالز، علی‌اکبر علیزاده  در جلسه بررسی مشکلات برخی واحد‌های تولیدی که در سالن جلسات استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی موجود در منطقه دامغان اظهار داشت: بهره‌گیری مطلوب از این ظرفیت‌ها منجر به رشد و رونق اقتصاد دامغان و استان می‌شود.

وی یکی از ظرفیت‌های معدنی دامغان را فلز مس موجود در معادن این شهرستان عنوان کرد و بر فرآوری این فلز تأکید کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: معادنی که در منطقه جنوب دامغان واقع شده‌اند ظرفیت بسیار قابل‌توجه و خوبی هستند که می‌توان از آن برای رونق اشتغال و اقتصاد استان سمنان استفاده کرد.

علیزاده عنوان کرد: اگر با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح از ظرفیت معادن موجود در دامغان استفاده شود می‌توان 20 هزار فرصت شغلی را در این منطقه ایجاد کرد.

تأمین آب و برق از عمده‌ترین مشکلات تولیدکنندگان دامغانی

وی به مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان دامغانی اشاره کرد و گفت: تأمین آب و برق از عمده‌ترین و مهم‌ترین مشکلاتی است که تولیدکنندگان دامغان با آن روبه‌رو هستند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بر ارائه طرح‌های بلندمدت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی این منطقه از استان سمنان تأکید کرد.

علیزاده با بیان اینکه تولیدکنندگان فرماندهان خط مقدم جنگ اقتصادی کنونی هستند بیان کرد: تحقق شعار سال مستلزم رونق و‌ توسعه اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

عناوین برگزیده