تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۱۱۹۵۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

اجرای طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه در دیگر صنایع فولادی

می متالز - معاون وزیر ارتباطات گفت: طرح تحول دیجیتال شرکت فولادمبارکه در آینده کوتاه‌مدت در صنایع دیگر فولاد کشور اجرا خواهد شد.
اجرای طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه در دیگر صنایع فولادی

به گزارش می متالز، امیر ناظمی در آیین رونمایی از طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه اظهار کرد: طرح تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه در آینده کوتاه‌مدت در صنایع دیگر فولاد کشور اجرا خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات افزود: شرکت فولاد مبارکه نقش پیشرویی دارد و سرریز اقدام‌های مثبت آن، توسط سایر شرکت‌های فولادی کشور هم قابل مشاهده است.

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در ادامه اظهار کرد: در پی توجه به منافع سهامداران و انتظار ایشان از فولاد مبارکه در حفظ منافع مشترک و بازدهی سرمایه‌گذاری انجام شده بر آن هستیم که سهم خودمان را در بازار حفظ کنیم.

وی افزود: این هدف، موجب می‌شود تا همراه با تحولات صنعتی دنیا، نسل چهارم تکنولوژی و انقلاب صنعتی را در فولاد مبارکه پیاده‌سازی کنیم.

عظیمیان تصریح کرد: این اقدام باعث افزایش ۶ تا ۸ درصد بهره‌وری می‌شود که برای سهامداران عزیز خبر بسیار خوشی خواهد بود.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه همراه با تحولات تکنولوژی خودمان را هماهنگ می‌کنیم، بیان داشت: اگر به این اقدامات دست نزنیم، در کمتر از یک دهه از صحنه تولید، سودآوری و ارزش‌آفرینی خارج می‌شویم.

وی افزود: در مرحله اول خودمان را مجهز و مسلح به تکنولوژی روز می‌کنیم تا در مرحله بعد ره‌آورد و نتیجه این سرمایه‌گذاری که افزایش بهره‌وری و سودآوری سهامداران است، به عنوان نمونه‌ای مثال‌زدنی در صنعت ِفولاد، برای تمام صنعت ایران قابل استفاده باشد.

عظیمیان درخصوص طرح تحول دیجیتال این شرکت گفت: اجرای این طرح در شرکت فولاد مبارکه نه یک طرح فانتزی و تشریفاتی، بلکه یک الزام و ضرورت حیاتی برای شرکت و صنعت فولاد ایران است.

مدیرعامل فولاد مبارکه بیان داشت: پروژه نورد گرم ۲ یک ابر پروژه کشوری است و با همه اهمیت و استراتژیک بودن آن، معتقد هستم که اجرایی شدن طرح تحول دیجیتال در فولادمبارکه به مراتب از آن مهم‌تر و دارای اولویت بیشتری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ما این است که عضو باشگاه فانوس دریایی بشویم و در کنار دیگر فولادسازان جهان بهره‌وری بالا و رسیدن به نسل چهارم تکنولوژی را برای فولاد مبارکه محقق کنیم.

عناوین برگزیده