تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۱۹۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی شهرستان تفت مطرح شد:

احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد از اولویت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد شهرستان تفت را از اولویتهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد.
احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد از اولویت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد

به گزارش می متالز، محمدرضا علمدار یزدی، با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: یکی از اهداف کارگروه، احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها می باشد و همه باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

علمدار یزدی با بیان اینکه حمایت از تولید همکاری تمامی دستگاه ها را می طلبد، افزود: رفع موانع تولید و اشتغال پایدار تضمین کننده و توسعه هر شهرستان است و با توجه به اولویت گذاری دولت در خصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال، لازم است با تعامل و همکاری همه دستگاه ها مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و مرتفع نماییم.

در این جلسه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان به بیان مسائل و موانع پیش روی فعالیت و توسعه واحد خود پرداختند و هر یک از مسوولان و مدیران حاضر در این جلسه راهکارهایی برای رفع آن را ارائه و تصمیماتی به‌ منظور رفع مسائل مطرح‌شده اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی یک و دو تفت و هم‌چنین شهرک سنگ‌ تفت نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی به‌منظور برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات این شهرک‌ها نیز گرفته شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد