تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۱۱۹۹۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

"تعلیق نماد"، مشکلی از سوی شرکت‌ها

می متالز - در شرایطی که یک نماد در حالت تعلیق به سر می‌برد، ناظر مساله‌ای نداشته و عمدتا مشکل از سوی خود شرکت‌ها اتفاق می‌افتد در حالی که ناظر در صورت داشتن اطلاعات بروز، نماد را بازگشایی می‌کند.
"تعلیق نماد"، مشکلی از سوی شرکت‌ها

به گزارش می متالز، عبدالحسین رضوی امیری، کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد بازار در هفته جاری حرکت خود را با رشد بیشتری ادامه دهد همچنین لازم است میزان عرضه در سهام بنیادی و بزرگ بیشتر شود. 


وی ادامه داد: مشکلی در بازار دیده نمی‌شود و هر چه بازار متعادل‌تر حرکت کند، بهتر است تا هیجانی شود. 

 

رضوی امیری در معرفی سهام ارزنده اظهار کرد: در این شرایط سهم‌هایی که توسط دولت حمایت می‌شود، متقاضی بیشتری داشته و سهام بنیادی پتروشیمی و صنعتی، سهام ارزنده محسوب می‌شوند.


این کارشناس بازار سرمایه در خصوص تعلیق طولانی مدت برخی نماد‌ها عنوان کرد: این اتفاق به دلایل متعددی رخ می‌دهد، که عمدتا افزایش قیمت‌های شرکت، افشای اطلاعات، افزایش سرمایه، تجدید ارزیابی یا ... را می‌توان از دلایل دانست.


وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس شرایط شرکت، باید این دلایل طبق برنامه زمانی به ثبت برسد، چرا که ناظر در این شرایط مساله‌ای نداشته و عمدتا مشکل از سوی خود شرکت‌ها اتفاق می‌افتد و ناظر در صورت داشتن اطلاعات بروز، نماد را بازگشایی می‌کند.

عناوین برگزیده