تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۱۲۰۵۴
سرویس خبر : انرژی

برداشت ۱۳۷۷میلیارد متر مکعب گاز از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی

می متالز - مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تولید میانگین روزانه ۱۹۳ میلیون متر مکعب گاز طی ماه‌های آذر، دی و بهمن خبر داد.
برداشت ۱۳۷۷میلیارد متر مکعب گاز از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی

به گزارش می متالز، رامین حاتمی در جلسه پیش بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیمه اول سال ۱۳۹۷ که با حضور مدیران، روسا و کارشناسان ستادی و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد درمورد میانگین تولید روزانه نفت از میدان‌های سروستان و سعادت آباد اظهار داشت: میانگین تولید روزانه نفت از میدان‌های سروستان و سعادت آباد در مدت ۱۱ ماه امسال پنج هزار و ۷۱۰ بشکه بوده است.

وی درباره میانگین توان تولید گاز و نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی طی سال ۱۳۹۷ نیز توضیح داد: میانگین توان تولید گاز این شرکت طی دو دوره هشت ماه اول سال و چهار ماه پایانی سال ۱۳۹۷ به ترتیب ۱۷۰  و ۱۹۱ میلیون متر مکعب خواهد بود. همچنین در این دوره پیش بینی میانگین تولید نفت معادل ۶.۱ و هفت هزار بشکه در روز است.

بر اساس این گزارش، میزان گاز درجای شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تا پایان بهمن ماه سال جاری سه هزار و ۳۷۷ میلیارد متر مکعب بوده که از این میزان دو هزار و ۷۴۹ میلیارد متر مکعب قابل استحصال است و تاکنون یک هزار و ۳۷۷ میلیارد متر مکعب برداشت شده است. همچنین میزان ذخایر نفت در جای این شرکت ۴۲۵ میلیون بشکه است که ۱۲ میلیون بشکه آن برداشت شد.

عناوین برگزیده