تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۴
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۲۰۷۲۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

راه اندازی شهرک جوار معدنی سرب و روی در مهریز

می متالز - نماینده مردم مهریز، بافق و بهاباد، ابرکوه، خاتم در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی شهرک جوار معدنی ویژه معدن سرب و روی مهدی آباد بهادران خبر داد.
راه اندازی شهرک جوار معدنی سرب و روی در مهریز

به گزارش می متالز، صباغیان در کارگروه توسعه شهرستان مهریز گفت: موافقت‌های اولیه رای راه اندازی شهرک  انجام شده و با توجه به اهمیت معدن، این شهرک در دستور کار پیگیری و عملیاتی شدن قرار دارد.

 
صباغیان همچنین به احداث جاده مسیر معدن سرب و روی تا مسیر سنتو اشاره کرد و افزود: تا دو ماه آینده نظر محیط زیست اعلام و نقشه آن تهیه و کار اجرایی آغاز می‌شود.
 
فرماندار مهریز در ادامه از بلا تکلیفی در مدیریت ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی استان انتقاد کرد؛ و اظهار داشت: سایر استان‌ها تکلیف مشخص شده است، ولی در یزد این اداره بلا تکلیف می‌باشد.

زارع زاده تصریح کرد: مدتی است کار یکی از روستا‌های شهرستان مهریز با اشاره به اینکه خیر برای ساخت منبع آب داریم و لی نتوانستیم نقشه از اداره متولی بگیریم.
 

پیگیری مسکن جوانان خورمیز، دهستان شدن بهادران و تکمیل عملیات گازرسانی دهستان میانکوه از دیگر موضوعات این نشست بود.
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد