تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۹
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۲۰۸۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج‌ و نیم عصر:

هجوم آمبولانسی برای کارگزاری

می متالز - ساعت پنج‌ و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به بوی خوش کبابی زیر کارگزاری‌‌ها تا وفتی که بانک معروف، حتی زحمت تشریح ارائه تسهیلات را به خود نمی‌دهد.
هجوم آمبولانسی برای کارگزاری

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده از آن روزی که سد ثبت‌نام کارگزاری‌ها شکسته، سیلی با قدرت ۵ تا ۶ هزار ریشتر به سازمان معروف رسیده و بالای ۱۵۰ تای آن‌ها نیز تایید صلاحیت ابتدایی را هم درک کردند البته طبق شنیده‌های آقای سخنگو، دیگه ۲ میلیارد که نه بلکه باید حدودای ۱۲ میلیارد را متقاضیان در رهن بگذارند.

 

رکوردی با عینک ریبون

امروز برقی تازه‌وارد ولتاژ جدیدی را به بورسی‌ها وارد کرد توانست آمپر بورس را باردیگر شارژ کند و حدود ۵میلیون نفر در عرضه‌اولیه شرکت کنند تا این افراد نشان دهند کدال و آمار‌هایی که شرکت‌ها می‌دهند یعنی کشک، اصلا آمار شرکت سیری چند؟ ما میخریم چندرغاز باقی صف‌نشین‌ها هم بشینن تا بفروشیم.

 

وقتی بانک‌ها منابع استخراج را خشک کردند

جدیدا در صورت‌های مالی بانک معروف، غرورآفرینی کرده و ۲ درصد از مطالبات غیرتجاری خود را کم کرده اما؛ این مطالبات که در سال ۹۸ حدود ۱۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان بوده اصلا آدرسی از جزئیات دریافت کنندگان این تسهیلات ندارد، حال آقایان چگونه از بانکتان پرتقال را استخراج کنیم؟ آقای حسابرس شما دیگر چرا؟

 

سیگنال فروش الان، اما؛ پول بعدا

کارشناسان غیربورسی معروف، این‌روز‌ها دایره‌دوهول در دست گرفته‌اند که در اقتصاد بیمار بورس حبابی رشد می‌کند و آی مردم بفروشید سهام‌عدالت را که حباب بورس بترکد، کسی نیست جوابگوی شما باشد؛ یکی نیست بگوید این‌همه افرادی که فروخته‌اند هنوز پول بدستشان نرسیده چیکار کنند؛ کارشناسان معروف لب‌جوی نشین، آیا برای دلار، مسکن، خودرو، اقلام مصرفی و ... نظری ندارید یا فقط تخصص شما گرایش بورسی است؛ تا حالا کجا بودید؟

عناوین برگزیده