تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۱۲۲۸۳۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

امضاء تفاهم نامه همکاری مدیریت شهری و شرکت سیمان شاهرود

می متالز - شهردار شاهرود با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بومی و قابل دسترس در مدیریت شهری شاهرود باید نهادینه شود، گفت: تفاهم نامه همکاری مدیریت شهری و شرکت سیمان شاهرود در راستای توسعه شهری امضا شد.
امضاء تفاهم نامه همکاری مدیریت شهری و شرکت سیمان شاهرود

به گزارش می متالز، علیرضا حاجی محمد علی  در نشست با مدیر عامل و مدیریت فروش شرکت سیمان شاهرود که با حضور ریاست شورای اسلامی شهر، کارشناسان شهرداری در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه تا کنون تفاهمات و ارتباطات خوبی بین مدیریت شهری و شرکت سیمان شکل گرفته و معتقدیم از این ظرفیت بومی و قابل دسترس باید استفاده بهینه شود، افزود: ارتباط دوسویه و تنگاتنگ در بحث مصالح و مواد اولیه و استفاده از ظرفیت بومی در راستای نیاز‌های اولیه مدیریت شهری در پروژه‌های مختلف تقویت اقتصاد داخل شهرستان و توسعه مشارکتی را در پیش دارد.
وی ضمن بیان این مطلب که این همکاری از یک سو با در نظر گرفتن پتانسیل‌های کارخانه از جمله مواد اولیه باکیفیت طبق استاندارد‌های جهانی و از سوی دیگر کاهش هزینه‌های حمل و نقل را در پی دارد، ابراز داشت: تخفیفی که در قیمت تمام شده محصولات شرکت اتفاق می‌افتد می‌تواند زمینه و جذابیتی جهت خرید از محصولات داخلی شهرستان را برای تمامی ارگان‌ها به همراه آورد.

سید مصطفی طباطبایی ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه همکاری‌های از این دست نشان می‌دهد استفاده از ظرفیت‌های بومی می‌تواند در توسعه و اقتصاد شهری تاثیر گذار باشد، افزود: نگاه بومی مجموعه مدیریت شهری در حمایت از صنایع داخلی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های بومی و ایجاد ظرفیت در شهر از دغدغه‌های مردم و اولویت‌های این مجموعه است.
وی ضمن بیان این مطلب که ما پتانسیل‌های بسیار خوبی در شهر داریم که می‌توانیم از این پتانسیل‌ها در جهت توسعه شهر با توجه به شرایط اقتصادی استفاده کنیم، ابراز داشت: در توسعه شهری و اجرای پروژه‌های بزرگ مجموعه یکی از مهمترین ملزومات مواد اولیه و مصالح آن است که با یاری خداوند با امضای این تفاهم نامه در راستای افزایش بازدهی و ارتقای کیفیت گام‌های بلندی را بر می‌داریم.

شایان ذکر است، این تفاهم نامه در راستای دامنه همکاری بیشتر در خصوص فراهم کردن مواد اولیه در پروژه‌های شهری، چون تقاطع غیر همسطح، دیوار پیش ساخته ۲ کیلومتری بلوار خاوران، مسیر باغ راه، پل طبیعت، پل شاهوار و ... و همچنین ارتقای تولیدات بتنی بچینگ مدیریت شهری که باعث توسعه در شهر خواهد شد انعقاد شده است.

عناوین برگزیده