تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۲۹
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۱۲۳۴۱۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
​رئیس بنیاد زاوه خبر داد:

تهیه صد تمثال شهدا و ایثارگران با مشارکت کارخانه سیمان

می متالز - رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان زاوه گفت: با مشارکت کارخانه سیمان این شهرستان لوح سپاسی جهت تجلیل از خانواده شاهد و ایثارگر تهیه شده است.
تهیه صد تمثال شهدا و ایثارگران با مشارکت کارخانه سیمان

به گزارش می متالز، علی رمضانی چهارشنبه 22 مرداد در خصوص تکریم جامعه ایثارگری گفت: طی جلسه ای  که در 20 تیرماه با جلال دانشور نماینده کارخانه سیمان شهرستان زاوه برگزار شد مبلغی جهت تجلیل از خانواده شاهد و ایثارگر  اختصاص داده شد. رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران ضمن یادآور شدن رشادت و دلاوری های شهدا و ایثارگران افزود: تکریم از خانواده شاهد و ایثارگر که الگوهای والای انسانی می باشند تجلیل از آرمان ها شهدا می باشد.
وی در ادامه افزود: امروزه امنیت را مدیون رشادت های ایثارگران و خون مطهر شهدا هستیم و باید با زنده نگه داشتن یاد آنها راه رو مسیر آنها باشیم.
وی ضمن تشکر از مشارکت کارخانه سیمان گفت: صد تمثال مزین به تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری همراه با تصویر شهید و ایثارگر به خانواده شاهد و ایثارگران همزمان با مناسبت های مختلف اهدا شود.
وی با بیان اینکه مدیران کارخانه سیمان روحیه انقلابی دارند، افزود: اجرای طرح سپاس در این شهرستان به صورت مختلف انجام می شود به صورت دیدار حضوری، درب منزل و یا تلفنی می باشد و این کارخانه در اجرای این طرح و تکریم جامعه ایثارگری با هدف ادای دین به شهدا شرکت کرده است.
گفتنی است؛ شهرستان زاوه در 240 کیلومتر مشهد قرار گرفته است و بنیاد شهیدو امور یثارگران زاوه، پرونده 113شهید، 306 جانباز و 17آزاده را تحت پوشش خود دارد همچنین این شهرستان میزبان پیکر دو شهید گمنام نیز می باشد.

عناوین برگزیده