تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۱۲۴۲۹۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

هدیه ۴۰۰ میلیون تومانی شورای شهر به باشگاه آلومینیوم اراک

می متالز - ‌مرتضی سورانی رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر اراک اظهار کرد: بر اساس تصمیم و قرار قبلی مقرر شد در صورت صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر فوتبال کشور، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به باشگاه و بازیکنان اهدا شود.
هدیه ۴۰۰ میلیون تومانی شورای شهر به باشگاه آلومینیوم اراک

به گزارش می متالز، وی افزود: تیم فوتبال آلومینیوم با اقتدار کامل و در یک بازی نفس گیر مقابل تیم داماش گیلان به برتری دست یافت و جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را دریافت کرد.

سورانه ادامه داد: شورای اسلامی اراک نیز به قولش عمل می‌کند. البته در این ارتباط لازم است شهردار اراک طی نامه‌ای به شورا این مبلغ را درخواست کند. بنابراین منتظر درخواست شهردار هستیم. پس از دریافت درخواست شهردار اراک بر همین مبنا، موضوع در صحن رسمی شورا مطرح و پس از تصویب نهایی، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به باشگاه و بازیکنان اهدا می‌شود.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی اراک، ابراز امیدواری کرد، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ساختار قوی‌تر و اقتدار کامل و برخورداری از حمایت همه جانبه مسئولین و دستگاه‌های مرتبط یکی از تیم‌های مقتدر در لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

سورانه خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کرد مدیریت شهری و دستگاه‌های مرتبط و متولی ورزش استان مرکزی باید زیرساخت‌های شهری، مانند فضای مناسب برگزاری مسابقات، جایگاه تماشاچیان و خبرنگاران، فرودگاه و… شرایط را به گونه‌ای مهیا کنند که در شأن حضور تیم‌های لیگ برتری کشور باشد.

منبع: بسیج پرس
عناوین برگزیده