تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۱۲۴۳۱۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

اهدای 40 تخت مجهز توسط مجتمع مس شهربابک به بیمارستان ولی‌عصر(عج)

می متالز - 40 تخت بیمارستانی مجهز با اعتبار 4 میلیارد تومان توسط مجتمع مس شهربابک خریداری و به بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهربابک اهدا شده است.
اهدای 40 تخت مجهز توسط مجتمع مس شهربابک به بیمارستان ولی‌عصر(عج)

به گزارش می متالز، محمدرضا فاتحی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک گفت: با توجه به ضرورت و نیاز بیمارستان شهربابک‌ و جهت آمادگی در شرایط بحرانی کرونا 40 تخت مجهز بیمارستانی به همراه سایر تجهیزات پزشکی با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط مجتمع مس شهربابک خریداری و به بیمارستان ولیعصر (عج) اهدا شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس و بحرانی به واسطه شیوع کرونا در ماه‌های گذشته در شهربابک، مجتمع مس شهربابک در قالب مسوولیت‌های اجتماعی، خود را همراهِ و یاریگر شهروندان دانست و تمام توان خود را در جهت پیشگیری از شیوع این ویروسِ مرموز و تامین سلامت مردم عملی کرد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک عنوان کرد: در همین راستا علاوه بر مساعدت ذکر شده نیز، لوازم حفاظت فردی از جمله ماسک، دستکش برای کادر درمان خریداری و به بیمارستان شهربابک اهدا شد تا با خاطری آسوده‌ به بیماران خدمت رسانی کرده و آمادگی لازم برای مقابله با شرایط بحرانی کرونا را داشته باشند.

بخش کرونای بیمارستان شهربابک استانداردترین بخش کرونای کرمان

بسنجیده رئیس بیمارستان شهربابک نیز گفت: مجتمع مس شهربابک بسیار به‌موقع نسبت به تامین تجهیزات لازم اقدام کرد، زیرا در ابتدای شیوع ویروس کرونا، به دلیل حساسیتی که وجود داشت بسیاری از شرکت‌ها، یا تجهیزات نمی‌فروختند یا این‌که فقط به صورت نقدی تجهیزات را عرضه می‌کردند، با توجه به مشکلات مالی بیمارستان، قادر به خرید این تجهیزات نبودیم که عمل خداپسندانه مجتمع مس در این شرایط بحرانی بسیار به موقع و حیاتی بود.

وی تصریح کرد: 40 تخت با امکانات لازم شامل 80 قلم تجهیز از کوچکترین‌ها مانند پایه‌ سرم تا دستگاه‌های مهمتری مانند دستگاه ونتیلاتور(تنفس مصنوعی)، سونوگرافی و ماشین بیهوشی توسط مجتمع مس خریداری و وارد بیمارستان شده است و خوشبختانه برای شرایط بحرانی آمادگی لازم را داریم.

رئیس بیمارستان شهربابک ضمن تقدیر از اقدام به موقع مجتمع مس در خریداری تجهیزات گفت: مجتمع مس شرایط را درک کرده بود و بدون پیچ و خم اداری تجهیزات را خریداری کرد زیرا به دلیل وارداتی بودن تعدادی از تجهیزات و تعداد کم آنها در کشور، اگر زمان را از دست می‌دادیم، نمی‌توانستیم تجهیزاتی مانند ماشین بیهوشی را خریداری کنیم.

بسنجیده تاکید کرد: کمک‌های مجتمع مس به بیمارستان شهربابک تماما به صورت تجهیزات اهدایی و لوازم حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش برای کادر درمان بوده است و حتی ریالی به صورت نقدی به بیمارستان پرداخت نشده است.

رئیس بیمارستان شهربابک خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات خریداری شده پس از ورود به بیمارستان لیبل‌گذاری شده که تعدادی از این تجهیزات در بخش کرونا در حال استفاده است و تعدادی دیگر در انبار بیمارستان برای مواقع بحرانی نگهداری می‌شوند.

بسنجیده تاکید کرد: در حال حاضر بخش کرونای بیمارستان شهربابک به عنوان استانداردترین بخش کرونای استان کرمان شناخته می‌شود.

عناوین برگزیده