تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۱۲۴۳۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کوهساری تاکید کرد:

لزوم توقف دیرکرد در پرداخت حقوق کارگران معادن زغال سنگ گلستان

می متالز - نماینده مردم در مجلس بابیان اینکه دیرکرد در پرداخت حقوق کارگران معادن زغال سنگ استان گلستان متوقف شود،گفت: آلودگی زیست محیطی یادگار معادن زغال سنگ در شرایطی است که می بایست دستاوردهای اقتصادی نصیب استان گلستان شود.
لزوم توقف دیرکرد در پرداخت حقوق کارگران معادن زغال سنگ گلستان

غلامعلی کوهساری در نطق میان دستور

به گزارش می متالز، غلامعلی کوهساری درباره استفاده از ظرفیت معادن زغال سنگ در استان گلستان، گفت: اکثریت معادن زغال سنگ استان گلستان در این حوزه انتخابیه وجود دارد اما متاسفانه از ظرفیت های اقتصادی معادن زغال سنگ بهره کافی نبرده ایم.

 نماینده مردم آزاد شهر و رامیان در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در حوزه معادن  با مشکلات عدیده ای از  جمله دیر پرداخت کردن حقوق  و مزایای کارگران زحمتکش، آلودگی محیط زیست، از بین رفتن منابع طبیعی روبرو هستیم و این در حالی است که متاسفانه  برخی از  افرادی که  در حوزه معادن  مشغول به  فعالیت هستند به بیماری های مختلف دچار می‌شوند.

کوهساری افزود: متاسفانه  برخی از کارگران معادن  می بایست حقوق های که در طی سالهای از  معادن دریافت کردند را  پس از مبتلا به بیماری های مختلف هزینه  بیماری کنند که این امر سزاوار نیست.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس تصریح کرد: در سال جهش تولید الزامی است که فکر اساسی  برای پاسداری از  جریان تولید کرد بنابراین در گام نخست  می بایست فکر اقتصاد کارگران باشیم و نباید به هیچ وجه با وجود شرایط اقتصادی موجود، حقوق کارگران با تاخیر پرداخت شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه  دیرکرد در پرداخت حقوق کارگران معادن زغال سنگ استان گلستان متوقف شود یادآور شد: آلودگی زیست محیطی  یادگار معادن دغال سنگ در صورتی است که می بایست دستاوردهای اقتصادی نصیب گلستان  شود.

عناوین برگزیده