تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۰۷
بازدید: ۵۲۶
کد خبر: ۱۲۴۴۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با محور حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی

«میدکو» در چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد حضوری فعال و پررنگ خواهد داشت

می متالز - چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد با موضوع حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی برگزار می‌شود. این جشنواره در گذشته به صورت دوسالانه برگزار می‌شد و هر چند آخرین دوره جشنواره بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شده، اما به دلیل نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید» و اهمیت این موضوع، قرار بر این شده‌ است که امسال هم نسبت به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه اقدام شود. حضور پررنگ «میدکو» به عنوان شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی در چهارمین دوره از جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، قطع مسلم بر غنای این رویداد افزوده و پیوند بین هنر و صنعت و معدن را به منصه ظهور خواهد گذاشت.
«میدکو» در چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد حضوری فعال و پررنگ خواهد داشت

به گزارش می متالز، شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو – سهامی عام) در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و حمایت از جامعه هنرمندان و پرداختن به موضوع مهم تولید، معدن و صنعت در کشور سعی دارد تا از طریق ابزار هنر در جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد که از 180 ثانیه تا 10 دقیقه است مشارکتی فعال داشته باشد.

«میدکو» به عنوان هلدینگی پیشرو در عرصه فعالیت های معدنی درصدد است تا با مشارکتی فعال در جشنواره فیلم های کوتاه 180 ثانیه ای پاسارگاد شرایط کنونی اقتصاد ایران را با تاکید بر موضوع «جهش تولید» به نمایش گذاشته و به عبارت دیگر با زبان هنر امر معنا را به فرم تبدیل نماید.

یکی از ویژگی های برجسته هلدینگ «میدکو» و شرکت های تابعه آن عمل به موضوع مسوولیت اجتماعی بوده و این ناشی از تشخص، تعقل و فرهنگی بودن مدیران این مجموعه است.

مشارکت در چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد هم زمینه کشف سرمایه های هنری را فراهم نموده و هم با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بر موضوع «جهش تولید» و در شرایطی که در ناجوانمردانه ترین جنگ اقتصادی قرار داشته و تحریم ها، اقتصاد را نشانه گرفته با تکیه بر قدرت ملی و حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی در برابر تحریم های ظالمانه خواهیم ایستاد. «میدکو» نقشی ارزنده در تولید ملی و در عمل به موضوع «جهش تولید» داشته است و با مشارکت در این جشنواره آن را به آحاد جامعه نشان خواهد داد.

«میدکو» با بهره گیری از نیرو و سرمایه انسانی خلاق و نوآور پیوند بین جهان هنر و صنعت، معدن و اقتصاد را ایجاد نموده و منعکس خواهد کرد. بدون شک فعالان حوزه تولید و اقتصاد برای دستیابی به اهداف مورد نظرشان باید ابزار ساخت فیلم‌های کوتاه را بسیار جدی گرفته و «میدکو» نیز در این راستا حضوری فعال خواهد داشت. ساختن فیلم‌های کوتاه، امروزه بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌، هرچند که ساخت آن برای رساندن پیام به مخاطب بسیار سخت‌تر است و نیاز به خلاقیت بیشتری دارد. آنچه در این جشنواره تولید و به نمایش گذاشته شود، می تواند مصارف دیگری داشته باشد و تبدیل به یک سرمایه بزرگ در فضای مجازی شود به طوری که امروز از این مسیر به سرعت می توانیم با جهان صحبت کنیم.

گزارش از علیرضا جعفری نژاد؛ پایگاه خبری «می متالز»

منبع: می متالز
عناوین برگزیده