تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۵
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۲۵۷۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
فرماندار رفسنجان خبر داد:

بهره‌برداری کامل از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان تا ۳ ماه آینده

می متالز - فرماندار شهرستان رفسنجان با تقدیر از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران از تیم های فوتبال و فوتسال مس رفسنجان، گفت: بر اساس دستوری که آقای دکتر سعدمحمدی به مدیران مجتمع مس سرچشمه داده اند ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان تا سه ماه آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.
بهره‌برداری کامل از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان تا ۳ ماه آینده

به گزارش می متالز، دکتر "مجید فصیحی هرندی" در حاشیه حضور در بین اعضای کارد فنی و بازیکنان تیم فوتسال مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر ایران، اظهار کرد: امیدوارم درخشش این بانوان فوتسالیست ادامه پیدا کرده و به چهره های ملی و جهانی تبدیل شوند.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از جمله سرمربی و کادر فنی تیم و هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان برای قهرمانی در لیگ برتر بانوان، خاطرنشان کرد: رفسنجان در این دوران شاهد پیروزی های پی در پی و افتخارآفرینی بوده که مردم را شاد کرده و هیجان خاصی را در بین مردم شهر و حتی کسانی که قبلا علاقه ای به فوتبال و ورزش نداشتند ایجاد کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان ادامه داد: امیدواریم این حرکت صورت گرفته سبب شود انگیزه های جدید در ورزش شهرستان ایجاد شود و در بقیه ورزشها نیز موفقیت های ملی حاصل کنیم.

فصیحی هرندی با بیان اینکه آنچه که در رفسنجان اتفاق افتاد تاریخی بود و هرگز از یاد و خاطر مردم نخواهد رفت و تداوم آن می تواند تاریخ ساز شود، تصریح کرد: از همه کسانی که به هر شکلی کمک کردند که یک نفر نبوده بلکه همه کار کردند کسانی که به طور معنوی کمک کردند، کسانی که بصورت مالی کمک کردند، کسانی که از تجربه آنها استفاده شد، کسانی که از توان اجرایی آنها استفاده شد و همه این افراد تشکر می کنم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به این مطلب که یک شهر زنده به این موفقیتها و حرکتها است، یادآور شد: شاهدیم تعدادی از بهترین بانوان این شهر به افتخاری دست پیدا کردند که بسیاری از دخترانی که قبلا نیز چنین استعدادی و توانی را داشتند اما نتوانستند در این موقعیت قرار بگیرند آرزوی آنها برآورده شد.

فصیحی هرندی با تقدیر از حمایتهای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران از تیمهای فوتبال و فوتسال مس رفسنجان، گفت: بر اساس دستوری که آقای دکتر سعدمحمدی به مدیران مجتمع مس سرچشمه داده اند ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان تا سه ماه آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رفسنجان در پایان گفت: از هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان می خواهم با سیاست گذاری در آینده، کادر مربیان فوتسال و فوتبال با همان جدیت و تدبیر کارشان را ادامه دهند  تا این افتخارات را فصل بعد نیز در لیگ برتر شاهد باشیم. از نماینده مردم رفسنجان در مجلس نیز می خواهیم هر پشتیبانی از تیم های رفسنجان داشته باشند.

عناوین برگزیده