تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۹
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۲۶۱۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

موانع پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی برداشته می‌شود

می متالز - فرماندارمیبد در بازدید از معدن سنگ‌آهن افرا و واحدکنسانتره گیری گفت: در سال آخر دولت همه تلاش ما این است که موانع را از پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی برداریم و پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم.
موانع پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی برداشته می‌شود

به گزارش می متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به همراه فرماندارمیبد در بازدید از معدن سنگ‌آهن افرا در شهرستان میبد مسائل و مشکلات این معدن و همچنین واحدکنسانتره گیری را بررسی کرد.

حسین فلاح فرماندارمیبد در این بازدید گفت: در سال آخر دولت همه تلاش ما این است که موانع را از پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی برداریم و پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین بابیان اینکه پیرو جلسات متعدد با آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه، میرمحمدی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار پیرامون رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و معدنی برگزار شد به دنبال حل این موانع هستیم.

محمدرضا علمدار افزود: معدن سنگ‌آهن افرا یکی از معادنی است که با ذخایر گواهی‌شده حدود یک‌میلیون تن با هزینه‌ها و تلاش‌هایی که در اکتشافات انجام داده است در حال فعالیت است.

وی گفت: این‌یک میلیون تن ان‌شاءالله در آینده نزدیک به دو میلیون تن افزایش پیدا می‌کند.

رئیس سازمان صمت استان همچنین از واحدکنسانتره گیری حلقه بعدی معدن سنگ‌آهن هم بازدید کرد و گفت: قرار شد گواهی‌های لازم و پروانه بهره‌برداری برای این دو حلقه تولیدی که توانسته‌اند اشتغال ایجاد کنند را صادر و موانع را برطرف کنیم.

در معدن سنگ‌آهن افرا و واحدکنسانتره گیری که فعالیت خود را 2 سالی است آغاز کرده است زمینه اشتغال بیش از 200 نفر فراهم‌شده است.

منبع: یزد فردا
عناوین برگزیده