تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۱۲۶۲۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با هفته دولت انجام شد:

بهره برداری واحدهای تولیدی در البرز و تاکستان

می متالز - رییس سازمان صمت استان قزوین از بهره برداری طرح های توسعه صنعتی در البرز و تاکستان همزمان با هفته دولت، خبر داد.
بهره برداری واحدهای تولیدی در البرز و تاکستان

به گزارش می متالز، افضلی در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت سوپیتا، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه اولویت این سازمان در سال جهش تولید فعال کردن واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل است، اظهار داشت: به همین منظور پایش مستمر و روزانه واحدهای صنعتی غیر فعال و راکد در دستور کار قرار گرفته است تا با احیای آنها برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی استان اقدام شود.

عزیز الله افضلی افزود: امسال برای راه اندازی ۱۰۰ واحد غیر فعال و راکد در استان هدفگذاری کرده‌ایم و تمام تلاش خود را برای تحقق این سیاستگذاری به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح طرح توسعه شرکت سوپیتا با حضور استاندار قزوین،افزود: این واحد با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی میزان تولید خود را دوبرابر افزایش داده و همچنین برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای طرح و توسعه این شرکت در راستای افزایش تنوع محصولات، بی نیاز کردن کشور از واردات و همچنین افزایش صادرات به چندین کشور به ویژه اتحادیه اروپا و کشور آلمان صورت گرفته است.

شهر صنعتی البرز به عنوان نخستین شهر صنعتی ایران در شهرستان البرز قرار داشته و در ۱۵ کیلومتر شهر قزوین واقع شده است.

افضلی در حاشیه افتتاحیه شرکت تولیدی مهندسی نانو پرتو گفت: با افتتاح طرح توسعه شرکت تولیدی مهندسی نانو پرتو زمینه اشتغال 24 نفر به صورت مستقیم و با سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد تومان در شهرستان تاکستان فراهم خواهد شد ، که انواع برد هوشمند، پروژوکتور و انواع آدابتور تولید خواهد کرد.
واحد تولید کننده انواع مواد شوینده، بهداشتی و ضدعفونی کننده از دیگر طرح‌هایی بود که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
با بهره برداری از این واحد تولیدی که با سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد تومان واقع در شهرک صنعتی خرمدشت انجام شد زمینه اشتغال ۹۰ نفر فراهم شده است.

عناوین برگزیده