تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۱۲۶۴۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره شرکت فولاد فراطرح خبر داد:

فولاد فراطرح امسال ۸۰۰ هزار تن محصول فولادی در کشور توزیع می‌کند

می متالز - مهندس شفیع‌ها، رئیس هیات مدیره شرکت فولاد فراطرح، اظهار داشت: فولاد فراطرح در سال ۹۸ بالغ بر ۳۰۰ هزار تن محصولات فولادی در کشور توزیع کرد. در سال جاری نیز مطابق با برنامه شرکت، عرضه بالغ بر ۸۰۰ هزار تن محصولات فولادی در کشور هدف‏گذاری شده است.
فولاد فراطرح امسال ۸۰۰ هزار تن محصول فولادی در کشور توزیع می‌کند

به گزارش می متالز، مهندس شفیع‌ها، رئیس هیات مدیره شرکت فولاد فراطرح، اظهار داشت: فولاد فراطرح در سال ۹۸ بالغ بر ۳۰۰ هزار تن محصولات فولادی در کشور توزیع کرد. در سال جاری نیز مطابق با برنامه شرکت، عرضه بالغ بر ۸۰۰ هزار تن محصولات فولادی در کشور هدف‏گذاری شده است.

مهندس شفیع‌ها گفت: در سال جاری، از برنامه شرکت، ۶۰۰ هزار تن به توزیع محصولات فایکو اختصاص داده شده که شامل حدود ۳۵۰ هزار تن میلگرد و حدود ۲۵۰ هزار تن سایر انواع مقاطع فولادی از جمله تیرآهن، نبشی و ناودانی است. علاوه بر این، صادرات ۱۰۰ هزار تن از این محصولات تولیدی فایکو در برنامه‌ سال ۹۹ شرکت فولاد فراطرح پیش‌بینی شده است.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد