تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۲۶۷۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان تهران اعلام کرد:

بهره برداری از 110 واحد صنعتی با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان در استان تهران همزمان با هفته دولت

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: 110 واحد صنعتی به مناسبت هفته دولت در سال جهش تولید در سطح شهرک‌های صنعتی استان تهران با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره برداری رسید.
بهره برداری از 110 واحد صنعتی با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان در استان تهران همزمان با هفته دولت

به گزارش می متالز، یدالله صادقی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: واحدهای مورد بهره برداری در پنج شهرک صنعتی شهرستان‌های، پاکدشت، رباط کریم، ری، قرچک و ورامین مستقر هستند.

وی ادامه داد: این طرح‌های صنعتی در زمینه‌های تولید مواد غذایی، فلزی، شیمیایی، نساجی و کانی غیرفلزی فعالیت می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیان کرد: بیشترین تعداد واحدهای صنعتی مورد بهره برداری، متعلق به شهرک صنعتی قرچک به تعداد ۴۵ واحد تولیدی است و در این شهرک صنعتی ۴۵ واحد صنعتی با کاربری‌های شیمیایی، نساجی، خدماتی، غذایی و فلزی امروز به بهره برداری رسید.

صادقی افزود: با بهره برداری از ١١٠ طرح صنعتی در استان تهران برای دو هزار و ٥٨ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح را حدود هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: در بزرگترین شهرک صنعتی کشور یعنی شمس آباد در شهرری ۲۳ واحد صنعتی افتتاح شد که فعالیت آنها در حوزه های کاربری های فلزی، شیمیایی، کانی غیر فلزی و الکترونیکی و تولید آسانسور می‌باشد.

صادقی همچنین گفت: در شهرک صنعتی سالاریه نیز ۱۰ واحد صنعتی با کاربری های های فلزی، سلولزی و شیمیایی مورد بهره برداری واقع شد.

وی تصریح کرد: ۲۲ واحد صنعتی در پاکدشت با کاربری های فلزی، غذایی و الکترونیک و شیمیایی و خدمات و کانی غیر فلزی مورد افتتاح قرار گرفت. همچنین در شهرک صنعتی پرند شهرستان رباط کریم چهار واحد صنعتی با کاربری فلزی و ۲ واحد تولید آرد با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان بهره برداری رسید.

گفتنی است که ١٨٠ هزار واحد صنعتی در استان تهران فعال است.

عناوین برگزیده