تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۱۲۶۷۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کسب تندیس واحد نمونه در حوزه رضایتمندی مشتری توسط مس شهید باهنر

می متالز - سومین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار شد.
کسب تندیس واحد نمونه در حوزه رضایتمندی مشتری توسط مس شهید باهنر

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مس باهنر، در این اجلاس سراسری که با حضور رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمعی از مقامات کشوری، دولتی، دانشگاهی و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان وزارتخانه های صمت و ارتباطات و مدیران عامل شرکتهای سرآمد در حوزه رضایتمندی مشتری برگزار شد از شرکت مس باهنر به لحاظ برداشتن گام های ارزشمند و رویکرد فعالانه در رعایت حقوق مشتری و مشتری مداری که رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوب فراهم کرده با اهدا تندیس واحد نمونه درحوزه رضایتمندی مشتری، قدردانی بعمل آمد.
با توجه به اهمیت و رضایت مشتریان در بازار کسب و کار امروز، مس باهنر همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده