تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۱۲۷۰۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار سمنان:

مواد معدنی نباید به صورت خام فروشی عرضه شود

می متالز - استاندار سمنان بر ضرورت جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی در این استان تأکید کرد و گفت: علیرغم تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان اما وقفه‌ای در روند توسعه و اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی ایجاد نشده است.
مواد معدنی نباید به صورت خام فروشی عرضه شود

به گزارش می متالز، علیرضا آشناگر در آئین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان اظهار داشت: باید ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر یک از شهرهای استان سمنان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه بخش‌های زیرساختی و گردشگری شناسایی و توسعه یابند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب استان سمنان در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، باغداری، صنعتی، معدنی و دامداری گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی برای توسعه و رونق اقتصاد استان استفاده شود.

استاندار سمنان در ادامه به ظرفیت‌های مطلوب شهرستان دامغان از جمله پسته اشاره کرد و بر توسعه و رونق کشت پسته تأکید کرد و گفت: مسوولان باید توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

آشناگر با اشاره به مشکلات زیرساختی در بخش معدن دامغان گفت: مسوولان شهرستانی با کمک مدیران و مسوولان ارشد استان باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام لازم را انجام دهند و جلو خام فروشی محصولات معدنی این منطقه را بگیرند.

وی گفت: شهرستان دامغان از شهرهای تاریخی کشور بوده و از ظرفیت‌های مطلوب در حوزه معدن، کشاورزی، اقتصادی و گردشگری برخوردار است و بر اساس این ظرفیت‌ها در سفر ریاست جمهوری به این شهرستان اعتبارات خوبی نیز تخصیص‌یافته است.

استاندار سمنان در مورد انتقال ندامتگاه دامغان و اقدامات خوب انجام‌شده در این زمینه گفت: باید در کمترین زمان ممکن این امر انجام شود.

آشناگر انجام اقدامات خوب عمرانی و اقتصادی در دامغان در چند سال اخیر را سبب توسعه اقتصادی این منطقه از استان سمنان برشمرد.

عناوین برگزیده