تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۶
بازدید: ۳۵۸
کد خبر: ۱۲۷۱۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آگهی دعوت به مجمع فوق‌العاده شرکت «هپکو» برای انتخاب هیات مدیره منتشر شد

می متالز - آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو برای انتخاب هیات مدیره این شرکت و تصمیم گیری در خصوص سایر مواردی که در صلاحیت این مجمع قرار دارد منتشر شد.
آگهی دعوت به مجمع فوق‌العاده شرکت «هپکو» برای انتخاب هیات مدیره منتشر شد

به گزارش می متالز، پس از انتصاب مدیران عامل هلدینگ و مجتمع اراک شرکت هپکو، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو برای انتخاب هیات مدیره این شرکت و تصمیم گیری در خصوص سایر مواردی که در صلاحیت این مجمع قرار دارد منتشر شد.

این مجمع ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 19 شهریورماه در محل دفتر مرکزی شرکت هپکو در تهران برگزار خواهد شد که با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل های سازمان بورس در راستای حفطظ سلامت سهامداران برگزاری جلسه با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی و حداقل بیش از نصف سهامی که حق رأی دارند مقدور می باشد.

گفتنی است بعد از انتقال سهام عمده مالکیتی و مدیرتی شرکت هپکو توسط دولت به سازمان تأمین اجتماعی هفته‌ی گذشته «علی‌محمد رفیعی» که سابقه‌ی ۱۷ سال مدیرعاملی شرکت هپکو را در کارنامه دارد از سوی این سازمان به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ هپکو منصوب گردید و همچنین طی روزهای اخیر نیز «مهدی کلاته عربی» به‌عنوان مدیرعامل هپکو اراک معرفی شده است.

کارگران شرکت هپکو که تا پیش از این نسبت به ضعف و عملکرد نامطلوب مدیران در این شرکت معترض بوده و درخواست استقرار یک تیم مدیرتی متخصص و کارآمد را داشتند حالا با تغییرات انجام شده به آینده این شرکت امیدوار هستند و از سهامدار عمده و تیم مدیرتی جدید انتظار دارند تا با یک برنامه ریزی کارشناسی هپکو را به ریل تولید و شکوفایی برگردانند.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت