تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۰
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۱۲۷۸۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری دوره آموزشی بهداشت و ایمنی در معادن هرمزگان

می متالز - رئیس سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی بهداشت و ایمنی در معادن سنگ گچ، سنگ آهن، شن و ماسه و سنگ لاشه استان هرمزگان خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی بهداشت و ایمنی در معادن هرمزگان

به گزارش می متالز، محمدامین مقیمی صبح امروز اظهار کرد: نظر به اهمیت موضوع ایمنی در معادن و ضرورت آموزش کارگران شاغل در معادن استان هرمزگان و در راستای افزایش بهره‌وری، مدیریت زمان و همگامی با شرایط کنونی، دوره‌های آموزش در سطح کارشناسان و بالاتر و سطح کارگری در دستور کار قرار دارد و ارتقای سطح علمی و فنی از اولویت‌های این سازمان در سال جدید است.

وی با اشاره به برنامه‌های ارتقا سطح مهارت مسؤولان فنی با هدف افزایش نرخ بهره‌وری افزود: در راستای احصای نیازهای آموزشی و بر اساس شرایط، نسبت به برگزاری 8 دوره آموزشی کارشناسی و بالاتر و دو دوره حمل و نقل برای رانندگان مشغول به فعالیت در معادن در سال ۹۸ اقدام شد و همچنین در 6 ماهه اول سال ۹۹ یک دوره آموزشی کارشناسی و بالاتر و ۴دوره آموزشی بهداشت و ایمنی در معادن در سطح کارگری در 4 فقره از معادن استان برگزار شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان ادامه داد: با توجه به اینکه نیروی انسانی توانمند، بزرگترین سرمایه هر سازمان است و هرگونه بهبود و پیشرفت در سطوح علمی و مهارتی، افزایش بهره‌وری را در پی خواهد داشت.

به گفته مقیمی، سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۹ اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در کلیه سطوح شغلی اعم از کارشناسان، بازرسان معادن و کارگران متناسب با مشاغل مورد تصدی کرده است.

عناوین برگزیده