تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۵
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۲۸۲۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز رشد ۵۸۴۷ واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک پنجمین سهم گران، سهم تازه وارد، دو شرکت دارویی + ۱۱ نماد

می متالز - در روز رشد ۵۸۴۷ واحدی شاخص، پنجمین سهم گران بازار، توالی حضور سهم تازه وارد، دو شرکت دارویی به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک پنجمین سهم گران، سهم تازه وارد، دو شرکت دارویی + ۱۱ نماد

به گزارش می متالز، در جریان معاملات دومین روز کاری هفته، بازار سهام با فضایی مثبت آغاز به کار کرد به طوری که با فشار فروش در برخی از نمادها و پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا در نهایت نماگر بازار با رشد 5847 واحدی روبرو و با ورود به کانال یک میلیون و 647 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.  

به این ترتیب، بیش از 11.5 هزار میلیارد تومان در بورس و 5.5 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، بانک تجارت و سایپا با داد و ستد بیش از 1.8، 1.3 و 1.2 میلیارد سهم و بانک صادرات به همراه فولاد مبارکه با تقاضای بیش از 922 و 447 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 11 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت سپنتا حاضر در بازار دوم بورس(پنجمین سهم گران بازار با قیمت 29 هزار و 953 تومان برای هر سهم) با رشد 2.4 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 410 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های تهران شیمی، پتروگامرون، فولاد کاوه جنوب کیش، تولید برق ماهتاب کهنوج، سیمان لارستان، کارخانجات شهید قندی، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، دارویی رازک، مرآت پولاد، جوشکاب یزد، خوراک دام پارس، رایان هم افزا (سهم تازه وارد، عمران و سازندگی قزوین و شیشه دارویی رازی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پنجمین سهم گران بازار، رایان هم افزا، دو سهم دارویی به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!