تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۲۸۷۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خدمتی نوین از بیمه دی در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران

می متالز - شرکت بیمه دی در استان اصفهان با راه‌اندازی خدمت جمع‌آوری اسناد از درب منازل، برای کسب رضایت مشتریان قرارداد جامعه ایثارگری گام برداشته است.
خدمتی نوین از بیمه دی در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش می متالز، شرکت بیمه دی در استان اصفهان با راه‌اندازی خدمت جمع آوری اسناد از درب منازل، برای کسب رضایت مشتریان قرارداد جامعه ایثارگری گام برداشته است.

شرکت بیمه دی همچنین در اجرای مطلوب این قرارداد، هزینه های مستقیم بیمه‌شدگان را پس از ارزیابی، کمتر از یک هفته به حساب ایشان واریز می‌کند.

افزون بر این، مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ و مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان خردادماه ۹۹ در استان اصفهان، توسط بیمه دی تسویه شده است.

بیمه دی در استان اصفهان با همه مراکز درمانی مورد نیاز اعم از داروخانه‌ها درمانگاه و بیمارستان‌های دولتی طرف قرارداد است (که اطلاعات دقیق آن‌ها از طریق تارنمای شرکت بیمه دی قابل دسترسی است) و تنها با توجه به زمان تمدید قرارداد با بیمارستان‌های خصوصی استان که توسط همه شرکت‌های بیمه انجام می‌شود این مهم چند روزی به تعویق افتاده است که امری طبیعی به شمار می‌آید و همه شرکت‌های بیمه در سطح استان در این فرآیند قرار دارند که با پیگیری‌ها و رایزنی‌های به‌زودی برطرف می‌شود.

عناوین برگزیده