تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۲۸۷۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وقتی ترس برادر مرگ شد؛

حقیقی‌های ترسو کام کدام حقوقی‌ها را شیرین کردند

می متالز - شرکت سرمایه گذاری امید با نماد "وامید" بیشترین درصد خرید، معادل ۹۸ درصد و به حجم ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار سهام رتبه نخست خرید حقوقی های امروز را به خود اختصاص داد.
حقیقی‌های ترسو کام کدام حقوقی‌ها را شیرین کردند

به گزارش می متالز، در آخرین روز معاملات بازار بورس تهران در مرداد ماه، صف‌های فروش سنگینی در عمده بازار شکل گرفت و اکثر نماد‌ها در کف مجاز روزانه خود داد و ستد شدند.

نمادهایی همچون "فارس"،  "شستا"،  "فولاد"، "فملی"، "شتران" و "اخابر" بیشترین تاثیر را در افت ۶۸ هزار واحدی شاخص کل به جا گذاشتند و شاخص کل را تا ایستگاه یک میلیون و هفتصد و پنجاه و هفت هزار واحدی پایین آوردن آوردند.

در بازار امروزعلاوه بر خبرهای موثر که باعث خونین شدن بورس تهران شد، سهامداران حقیقی برای جلوگیری از زیان بیشتر صف های فروش سنگین تری را را تشکیل دادند. در این بازار خونی حقوقی ها بیکار ننشسته اند و سهم‌های ارزشمند حقیقی ها را میخرند.

شرکت سرمایه گذاری امید با نماد "وامید" بیشترین درصد خرید، معادل ۹۸ درصد و به حجم  ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار سهام رتبه نخست خرید حقوقی های امروز را به خود اختصاص داد همچنین شرکت فولاد مبارکه، بیشترین حجم سهم درمیان شرکت‌های ذکر شده را خریداری کرده است.

حقیقی‌های ترسو کام سهامداران حقوقی را شیرین کردند.

عناوین برگزیده