تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۲۹۱۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل گهرزمین در دیدار با سرپرست فرمانداری سیرجان:

توسعه مهمترین اولویت در گهرزمین خواهد بود

می متالز - ظهر امروز دکتر میرزایی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در دیدار با سرپرست فرمانداری اظهار داشت: تمام هم‌و غم من بحث توسعه است و به عنوان اولویت اصلی این شرکت مطرح خواهد بود و سعی خواهد شد با جدیت تمام در این‌مسیر گام برداریم.
توسعه مهمترین اولویت در گهرزمین خواهد بود

به گزارش می متالز، وی ادامه‌داد: با توجه به‌ اهمیت مسوولیت های اجتماعی‌ای که‌ بر دوش شرکت قرار دارد در این خصوص حساسیت ویژه ای خواهیم داشت.
همچنین وی در بحث اشتغال بیان داشت: خیلی از جوانان تحصیل کرده ای که خانه نشین هستند و به‌ نوعی معضل اصلی خانواده ها محسوب می شوند و تلاش داریم در گهرزمین بتوانیم شرایط را به‌گونه‌ای به پیش ببریم تا زمینه اشتغال مناسبی برای نسل جوان و تحصیلکرده فراهم آید که در این مسیر نیاز به‌ همکاری و همراهی ویژه مسوولان داریم.
بهاءالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان نیز با تبریک به مهندس میرزایی مدیر عامل جدید شرکت صنعتی و معدنی گهرزمین گفت: روزنه امید در دل مردم سیرجان با انتصاب وی ایجاد شده و امیدواریم که این روزنه امید با اقدامات ماندگارتان در سیرجان بیشتر شود.
وی ادامه داد؛توجه ویژه مدیرعامل جدید گهرزمین در اولویت کاری به موضوع مسوولیت های اجتماعی قابل تقدیر است.
و همانطور که عرض کردم در بحث مسوولیت های اجتماعی یکسری تفاهم نامه ها از گذشته با مدیریت قبلی داریم؛ به همین منظور امیدوارم باحضور مدیرعامل جدید گهرزمین مفادتفاهم نامه ایجادشده مبنی بر حمایت مالی شرکت گهرزمین در توسعه زیرساخت دانشکده علوم پزشکی بصورت جدی اجرا گردد.
سرپرست فرمانداری در ادامه تاکید کرد: انتظار مردم از شرکت های معدنی و صنعتی بیشتر از این است چون شهر سیرجان شهر در حوزه های اقتصادی، مسکن و زمین شهر گرانی شده است و یکی از دلایل آن شرکت های  معدنی و صنعتی است از طرف دیگر ما تلاش کردیم در بحث همکاری با شرکت ها اگر مشکلی داشته باشند برطرف کنیم؛چون خیلی از مردم شهرستان در این شرکت ها مشغول به کار هستند و امرار معاش می کنند.

عناوین برگزیده