تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۱۳۲۳۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خبر خوش به متقاضیان محصولات مدیران خودرو

امضای قرارداد جدید برای "ولصنم"

می متالز - شرکت لیزینگ صنعت و معدن با نماد ولصنم از اعطای تسهیلات به متقاضیان خودرو از محصولات شرکت مدیران خودرو خبر داد.
امضای قرارداد جدید برای "ولصنم"

به گزارش می متالز، شرکت لیزینگ صنعت و معدن اعلام داشت تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان خودرو از محصولات شرکت مدیران خودرو اعطا می شود.

طبق این اطلاعیه قراردادی مابین شرکت مدیران خودرو و شرکت ایرانیان صنعت، صنعت خودرو به امضا رسیده است که مبلغ تسهیلات 500,000 میلیون ریال بوده و بصورت اقساط از متقاضیان خودرو اخذ میگردد.

اعطای تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان خودرو های نو و کارکرده از محصولات شرکت مدیران خودرو توسط لیزینگ در قالب عقد فروش اقساطی مشتمل بر رهن و اعتباری (اقساطی) و اجاره به شرط تملیک است.

تسهیلات اعطایی به متقاضیان واجد شرایط محصولات شرکت توسط لیزینگ با نرخ 21 درصد به ازاء هر سال طبق فرمول بانک مرکزی صورت میگیرد.

بدیهی است در صورت افزایش یا کاهش نرخ سود تسهیلات توسط بانک مرکزی این نرخ برای مشتریان بعدی نیز تغییر خواهد یافت. این قرارداد شامل الحاقیه نیز میباشد.

موضوع انعقاد الحاقیه بمبلغ 500.000 میلیون ریال پیرو قرارداد اولیه و افشاء الحاقیه قبلی بشماره پیگیری 651200 با گروه خودروسازی مدیران خودرو بوده که با احتساب مبلغ اعلام شده الحاقیه قبلی بمبلغ 3.500.000 میلیون ریال جمعا معادل 4.000.000 میلیون ریال با شرکت صدرالاشاره قرارداد و الحاقیه منعقد گردیده است.

منبع: پول نیوز
عناوین برگزیده