به گزارش می متالز، در این مراسم کریمی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه ساعی در یکی از مناطق استراتژیک تهران از لحاظ تراکم شرکتهای تجاری و اداری گفت: بازاریابی هدفمند در این منطقه ناظر به شناخت بافت تجاری و اداری شرکتهای مستقر در نزدیکی شعبه و برگزاری جلساتی برای شناسایی نیازها و انتظارات آنها از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار است که این مهم جز از طریق تسلط شعبه به ظرفیتهای منطقه تحت فعالیت و شیوههای انطباق محصول با نیاز مشتری میسر نمیشود. وی افزود: تنوع و گستردگی نیازهای مشتریان بهخصوص مشتریان ارزشمند و شرکتی، زمینهساز توسعه سبد محصولات و خدمات بانک است و همکاران شعبه باید با در نظر گرفتن قوانین و سیاستهای بانک به چگونگی شخصیسازی محصولات، متناسب با نیاز هر مشتری توجه و اهتمام داشته باشند.
وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در افزایش بهای خدمات بانکی و تسهیلات پرداختی از سوی بانکها، قیمت تمامشده پول در سیستم بانکی است، گفت: بانک دی در سال جاری موفق شد علاوه بر عملکرد موفق در زمینه جذب منابع، قیمت تمام شده پول را نیز کاهش دهد که این امر در ارائه تسهیلات ارزانقیمت نسبت به سایر بانکها و جذب مشتریان جدید بسیار تاثیرگذار است. وی افزود: در سالیان اخیر بیشترین استفاده از ظرفیت شعب در راستای جذب منابع بوده است و انتظار میرود کارکنان شعب با تغییر نگرش به شعبه بهعنوان یک سوپرمارکت مالی و در نظر گرفتن هزینه - درآمد، تلاش کنند در مسیر سود دهی گام برداشته و در قالب سیاستهای اعتباری بخشی از منابع را به اعطای تسهیلات با روشهای صحیح و تعریفشده اختصاص دهند.